Visioner og planer

22. december 2017



At starte en blog op efter så mange års fravær kan synes lidt "Jam'n hvorfor agtigt?"
Nogen siger jo, at det ikke er moderne at blogge mere.
At alt foregår på instagram, snapchat og Pinterest.
Så ja! Hvorfor?
Først og fremmest, fordi jeg elskede det.  Jeg elskede at skrive og at dele og jeg elskede kommunikationen og fællesskabet i blogverdenen
Og ja!
Endelig var/er bloggen min egen lille dagbog, som jeg altid kan bladre tilbage i, når noget trænger til at blive genopfrisket.

Er det ikke grunde nok?


Jeg har besluttet, at min blog denne gang ikke skal være bundet til et specielt emne.
Men i stedet være min legeplads og mit frirum.
Fyldt med billeder og svungne ord!
Her vil ikke findes faste regler eller rammer, men blogges efter lyst, tid og behov.
Take it or leave it ;-)

Bloggen vil komme til at handele en pokkers masse om min familie, vores liv og vores valg.
Om børneliv, -leg, -legetøj, -tøj og alt hvad sådanne små purke nu genererer af krøller på livet.
Om vores kreative sysler i vores respektive værksteder, ved symaskinerne eller med strikkepindene og grydeslevene.
Om livet og om at have været truet på det.
Om have- og udelivet.
Om rejser og oplevelser
og endelig vil den være en hyldest til livet og alle de smukke ting.

Generelt vil jeg forsøge at opretholde en positiv ånd herinde og, efter bedste evne, at efterleve mit nye mantra

PYT & ELSK!



Bloggen vil forhåbentlig bliv brugt som et redskab og et springbræt til et liv uden bånd, der snerrer.
Et liv hvor jeg/vi kan hellige os de ting, der betyder aller mest og som vi elsker.
Det kan betyde, at I løbende måske kan støde på reklamer, opslag for arrangementer, konkurrencer og andre "business"prægede indslag.
Og jeg håber I vil forstå mine argumenter for disse og måske ligefrem være aktive medspillere?

Og hvordan skal det så forstås?
Jo!
Jeg vil såmænd bare bede jer om at tage imod med åbent sind, åbne arme
og ja! Måske endda ligefrem hjælpe os på vej.
Og hvordan kan man hjælpe på vej?
Tja! Måske kan man dele mine opslag og herved sprede rygtet.
Måske stå man pludselig og mangler det helt rigtig "tøjstativ" eller den rigtige scene og finder at min blog eller instagramprofil kunne være netop det?
Eller måske kender man nogen, som kender nogen, som lige står og mangler mig og mine evner?

Ja! Hvem ved?
Men byd endelig ind..........På forhånd tak!

Kh
Kristine




Send en kommentar

© Kjær & Schmeling. Design by FCD.