Du kan bruge tiden til at tænke over, om det er det du vil!

29. august 2018



Det var min leders ord, da jeg for snart to måneder siden vendte tilbage til mit job som sygeplejerske.

Jeg har været væk fra " den verden" i næsten halvandet år.
Jeg har haft masser af tid til at tænke - bare ikke på det!

Og nu, efter to mdr. er jeg igen klar til "fuld" tid.
To mdr. med en pokkers masse tanker.
For tro mig! Det har ikke været en ren fest at vende tilbage til den branche, som jeg det sidste års tid har været involveret i på en måde, som slet ikke har været ønskværdigt.
Det har været dødhårdt.
Ikke specielt færdighedsmæssigt.
Men psykisk!
Damn mand! Det har været/er hårdt.
Tåren har trillet adskillige gange, synet har sløret og tankerne har myldret og presset mig ud i steder, jeg slet ikke ønsker at være.

Men nu er det slut for denne gang - i hvert fald for en periode.
For på fredag efter de sidste to dagvagter, går jeg på barsel igen.
Og nej! Ikke fordi jeg er gravid igen ( selvom det da ellers ville være ret fantastisk.....hmmmmm). Men fordi, jeg har næsten fem mdr. tilbage af min barsel med Une og de skal holdes nu.
Jeg glæder mig!
Glæder mig som en lille baby!
Glæder mig til at evaluere og tænke tanker.
Glæder mig til igen at have langsomme morgener og lange dage med The Kiddoes
og glæder mig til ikke hveranden dag at blive konfronteret med sygdom.
Jeg glæder mig.....




Send en kommentar

© Kjær & Schmeling. Design by FCD.